اختصاص یک میلیارد تومان به طرح جامع ترافیک زنجان
نوشته شده توسط : احسانی
شهردار زنجان خبر داد
اختصاص یک میلیارد تومان به طرح جامع ترافیک زنجان

خبرگزاری فارس: شهردار زنجان گفت: از 2 میلیارد تومان تعهد استان برای مطالعات جامع ترافیکی تا کنون یک میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است.

خبرگزاری فارس: اختصاص یک میلیارد تومان به طرح جامع ترافیک زنجان

 

ناصر موسوی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در زنجان، اظهار داشت: در سال گذشته برنامه‌ریزی‌های مطلوبی در حوزه عمران شهری انجام گرفته است.

وی با بیان اینکه پروژه‌های عمران شهری در سال گذشته به نحو مطلوبی پیگیری شد، یادآور شد: در حال حاضر مطالعه و طراحی مونوریل به نحو مطلوبی پایان یافته است.

شهردار زنجان از پیشرفت 100 درصدی مطالعه و طراحی مونوریل خبر داد و افزود: مطالعات جامع ترافیک نیز 60 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول ادامه داد: از 2 میلیارد تومان تعهد استان برای مطالعات جامع ترافیکی تا کنون یک میلیارد تومان به این امر اختصاص یافته است.

موسوی از ساماندهی ورودی شرقی زنجان خبر داد و گفت: این پروژه در حال حاضر 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی با بیان اینکه شرایط جوی زمستان سال گذشته اجازه ادامه فعالیت‌ها را نداد، خاطرنشان کرد: بسیاری از پروژه‌ها با درصد پیشرفت فیزیکی کمتری مواجه شدند.

شهردار زنجان با اشاره به تملک املاک واقع در زینبیه شرقی اضافه کرد: این پروژه 100 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

این مسئول احداث کمربندی شمالی دوم را از دیگر پروژه‌های شهرداری اعلام کرد و ابراز داشت: با مساعد شدن شرایط جوی ادامه این پروژه صورت می‌گیرد.

موسوی از پیشرفت 55 درصدی ساماندهی حاشیه بلوار سرداران شهید زنجان خبر داد و گفت: این پروژه نیز با مساعد شدن وضعیت جوی ادامه ادامه می‌یابد.

وی بهسازی حاشیه و آسفالت بزرگراه 22 بهمن را از دیگر پروژه‌های شهرداری عنوان کرد و افزود: این پروژه 50 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

شهردار زنجان احداث تونل شهری را از پروژه‌های عمران شهری زنجان برشمرد و بیان داشت: در راستای تملک اراضی واقع در طرح در حال حاضر اقدام می‌شود.

این مسئول از تملک 80 درصدی پروژه سبزه‌میدان خبر داد و گفت: ادامه این پروژه در سال جاری پیگیری می‌شود.

موسوی با اشاره به پیشرفت 30 درصدی طرح توسعه مسجد حسینیه اعظم زنجان خبر داد و متذکر شد: احداث تقاطع غیر هم‌سطح امام حسین (ع) نیز در حال حاضر 52 درصد پیشرفت فیزیکی دارد.

وی تصریح کرد: در سال جاری نیز پروژه‌های عمران شهری به نحو مطلوبی در زنجان پیگیری می‌شود.

شهردار زنجان با بیان اینکه مرکز تفریحی "گرده داغ" زنجان 87 درصد پیشرفت فیزیکی دارد، خاطرنشان کرد: برنامه‌ریزی‌های لازم در این زمینه صورت گرفته است.





:: بازدید از این مطلب : 326
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 6 فروردين 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: